Iklan Blog Lain

Monday, October 21, 2013

Old Town White Coffee: Honey BBQ Chicken Rice



I didn't know what should I have for lunch. Terasa macam nak memasak kat rumah tapi budak rumah pulak keluar. Tak berbaloi pulak masak. So I decided to have my lunch at Old Town White Coffee. Well they have lunch set promotion :)

Asyik makan Mee Kari saja, dah agak bosan lah. I'm browsing the whole menu and come out with this order - Honey BBQ Chicken Rice. Ayam dia dengan sauce topping dia tak mengecewakan. Rasa manis dia okay lah dan tak berapa manis sangat. Tapi sayang sangat nasi ayam nya tak terasa lansung macam nasi ayam - lebih kepada nasi putih :( Tapi tak sangka pun menu ni di datangi dengan telur sebab biasa nya kalau makan Honey BBQ Chicken Rice mesti ayam sahaja, takkan ada telur.



Saja nak try Limau Ais sebab selalunya pesan Teh Tarik saja. Kecewa! Terlalu masam - sukar untuk diterima lidah aku. Terpaksa minta air suam untuk kurang kan rasa masam yang melampau. Baik, lain kali takkan pesan dah Limau Ais.

The Honey BBQ Chicken Rice quite good. Currently ranking number 3 in my list. Tak boleh kalah lagi lah Honey BBQ Chicken Rice kat The Chicken Rice Shop (2nd place) dengan Foodcourt Setia City Mall (1st place). Owh this lunch set cost me RM 10.50++

---------- Info ----------
Lokasi : Old Town White Coffee, Setia Alam
Harga : RM 10.50++ (Lunch Set Promotion)
Cukai : 10 % Service Charge + 6 % GST

Official Website : www.oldtown.com.my/v1/
Facebook : https://www.facebook.com/OldTownWhiteCoffeeMalaysia

Photo by : iPhone 4S

No comments: