Iklan Blog Lain

Thursday, April 25, 2013

RM 3 Sushi King Bonanza









.



RM 3 Sushi King Bonanza is a promotion event get by member card holder. For this promotion, semua plate sushi akan flat RM 3 satu. For example, yang plate warna ungu tu harga biasa RM 6 tapi untuk bonanza ia akan turun jadi RM 3 sahaja.

Ni semua 9 pinggan yang aku melantak dan boleh terima. Paling suka sekali Kani Mayo [Gambar 7] tapi kalau yang mahal punya aku suka Tempura [Gambar 2]. Ini semua Sushi yang boleh masuk tekak aku. Salmon paling takut nak ambik sebab aku tak dapat nak bezakan Raw Salmon dengan Smoked Salmon. Pernah terambik Raw Salmon macam nak termuntah makan. Tapi [Gambar 5] aku boleh telan, tak pelik rasanya so bukan Salmon mentah :)

Promotion RM 3 Sushi King Bonanza ni dilansungkan pada satu minggu tertentu, 4 hari bermula Isnin hingga Khamis dan biasanya setahun lebih dua kali, mengikut kawasan masing - masing. Contohnya Selangor/Kuala Lumpur pada 8 - 11 April 2013, Negeri Sembilan, Melaka pada tarikh yang berlainan.

Di Sushi King, Green Tea is free :)


---------- Info ----------
Lokasi : Sushi King, Setia City Mall, Setia Alam
Harga  : Tertakluk pada jumlah pinggan yang diambil
Cukai  : 6% gst + 10% Service Charge

Official Website : http://www.sushi-king.com/
Facebook : http://www.facebook.com/sushikingasia

Photo by : Canon EOS 650D

No comments: